Kaos

2012-08-23 22:47:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ursäkta för den katastorfala designen vi har här :P men det har blivit något knepitgt här, men det ska vi fixa så snart som möjligt :) det är kul att ni har blivit så många! härligt :D
 
fyllde år idag också haha, det var jätte mysigt halva klassen gick och fikade på café 60 och sjöng och hade det skoj. Trivs verkligen med min nya klass, känner verkligen att jag kan hänga med alla! tar kort imorgon på vad jag fick ;)
 
Måste bara säga att jag typ älskar Beyonce nu ! har sett massor med youtube klipp och är bokstavligen fast. Hela hon är så jäkla mäktig liksom. Varje gång hon sjunger blir jag alldeles knottrig! Grät som fan igår när jag kollade igenom alla klippen... brukar aldrig gråta till "känslosamma" saker men det gjorde jag fan igår!
 
 
 
 
 
    
grinar typ varje gång jag ser det här klippet... finns inget finare
 
/M

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu