Just stay true to who you are

2012-08-15 22:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skola imorn! Alltså var idag sista dagen på sommarlovet! Ojojoj! Har varit med Sanna och Robert idag och fixar lite grejer inför skolan och igår var vi tjejer hos Rebecca på kvällen:) Imorse flyttade min syrra till Schweiz och imorn börjar jag på gymnasiet, nu jävlar händer det grejer! Men är så sjukt taggad! Mest för att få se vilka man ska tillbringa de kommande tre åren med, hoppas stt det är ett skönt gäng! :D Men kan inte påstå att jag inte är nervös, idag började jag känna att nervositeten kröp fram! Men det kommer nog bli super! Ska träffa Mimmi imorn lite innan 8 vid tuben och sen drar vi till skolan! Wish me luck! PUSS

//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu