I go around a time or two, just to waste my time with you.

2012-08-30 21:40:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhejhej!
 
Har haft skola 8-4 idag, men det har varit chill! Har typ bara gjort olika gruppuppgifter och kollat på film (Y) Hann inte käka någon frukost imorse så jag och några tjejer från klassen gick till Espresso House och fikade, lite trevligt sådär på morgonen :) 
 
Det är fördelen med att gå i en skola som ligger i stan, alla restauranger finns typ i närområdet :'D Det gillar vi! Nej men har Mc Donalds, Taco Bar, Subway, Burger King, Sushi, Thai, Espresso House, Wayne's Coffe osv nära skolan, asnajs! Ifall det är äcklig lunch kan man bara gå ut och äta eller om man blir lite fika sugen som vi blir ibland på våra timslånga håltimmar (Y).
 
Imorn har jag bara två lektioner wähooo! Bara biologi-lab och sen matte :'D Historian är inställd så slutar vid 1, yäääh:D Veckorna går skitfort, det är fredag imorn och det känns som att det var söndag igår typ haha :s Men tiden går fort när man har roligt eller vad säger ni?
 
Adiooooooooooooos :D
//R
 
Lite halvtråkiga bilder från igår som jag försökte lägga upp i samband med det förra inlägger men de ville inte läggas upp så här har ni ;) Varning för spännande bilder säger jag bara




 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu