Håltimme bror

2012-08-23 10:41:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola! Sitter i vår skolas gigantiska aula med några och chillar:) Eller ja, alla andra gör typ en gruppuppgift men alla från min grupp är inte här så jag bara sitter och gör nada:D skönt! Hade matte prov imorse, Stockholms testet som alla 1:or gör:) Det var easy peasy så det var inga problem men direkt efter hade vi matte, rolig morgon! Hoho,

IDAG FYLLER MIMMI OCH LENA ÅR! Så gratta dem! Åkte med Lena och Nora till skolan så dem har jag träffat idag :) Men ska äta lunch med födelsedagsbarnen idag så får Gratta de lite mer då! Grattis igen mina kära små flickor! Ni är bäst, loooove!<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu