Forever is just a word.

2012-08-04 12:28:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon på er! Vaknade nyss och såg att det var bra väder:DD Så ska ut strax:) Igår var jag med Tobbe och Sanna och vi var lite överallt och luffade :) I förrigår träffade jag Lydi på kvällen och vi gick på en liten promenix (Y) Ska träffa Lydia idag igen fast runt 3 nångång och innan ska jag ut med Syrra :) Sorry för att vi uppdaterar så segt men det är ju sommarlov så vi är ute nästan hela tiden:) Men ni får ha en grym dag i solen (om den håller sig kvar, igår var det ju skit varmt på dan sen började det regna från ingenstans) hoho, puuusssss! - Btw så vare awesome i Göteborg, har totalt glömt bort att skriva/lägga upp bilder därifrån haha, men vi var på Liseberg i två dagar iaf och det var naaajs:) Var där förra året också och jag måste bara säga att jag älskar Göteborg :') Skulle hellre bo där än i Stockholm. Aja, adioooos! //R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu