2012-08-19 17:28:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helgen har varit super mysig! I fredags var jag hos lena med massa polare. Riktigt mysigt att träffa alla igen eftersom vi inte kommer gå i samma skola :/ sen på lördagen traskade jag mig ner till ulriksadal för att tobias sa att vi skulle mötas där. Jag fattade ingenting men jag pallrade mig dit alla fall. Han hade då fixat en liten överraskningspicknick :) väldigt mysigt.

Imorgon är det skola igen då :) börjar 11.50 och har bara två lektioner;) kommer för övrigt alltid börja så sent på måndagar :P en jäkla sovmorgon!

/M


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu